Sunday, January 26, 2014

pilihan yg tepat :)

assalamualaikum (:
haii .saya kembali :) ada sapa-ii rindu saya tak ?hihi .. sekarang bzy sedikit ..allhamdulilah dah kerja sekarang :) .so takda masa nak berceloteh n update semua bebenda nih :)

IPTA atau KEMAHIRAN ('; 
 sekarang mesti semua budak spm tahun lepas dah sibuk isi borang upu .beli nombor pin semua kan ?humm aku dah jugak ..cuma sekarang tak tahu nak pilih IPTA atau KEMAHIRAN like ikbn.ikm ,kolej komuniti ..
aku ada jugak cakap n mintak pendpt dkat ibu nak sambung kemahiran jea lepas niy ..cos jujur aku dah takda minat nak belajar lagi :) ..humm ibu cakap suka hati :) 
bila call along ..along pula kata .kenapa na mintak kemahiran ?better mintak uitm jer sbp fakulti yg aku nak amik untuk kemahiran tu ada jugak dkt uitm ..humm PENGURUSAN PERHOTELAN .SENI KULINARI  katanya :)
 "ya.allah kau bantu lah hambamu ini untuk buat keputusan yg tepat dan yg terbaeq untuk aku "

comell kan ?aku teringin nak berpakaian begini :) doakn aku :) satu hari nanti insyallah :)

No comments:

Post a Comment