Monday, December 9, 2013

happy birthday aida :)



assalamualaikum ..:) hey guys ! now cuma says happy birthday jee .. sekarang kamu semua dah besar dari segi umur dan badan :) hihi !

INI DIA BIRTHDAY GIRL'S KITA :)
                                       aida safwa :) 6/12/1996. soryy beb curik gamba kau !

BIRTHDAY BOY KITA :)
muhamad faiizat b.safarizam 9teen 9/12/1996 ..
*mampu letak nama jeh ! cari gambar dia tak jumpa dah ..nath mana aku campak ..
siapa kenal dia?kenyit mata sikit ^-^ ! kau pergii ketuk kepala dia guna kerusii..

ehh !kejap ada lagi sorg lha ..reezatul naumi 9/12/1996 ..hihi.itu pun aku tak dpt nak kesan mana nak cari gamba dia ..*so kat c2 nampak lah kecomelan aida sorg jea ..tak ada pencabar laen kan-ii aida ?

hikhok !by the way ..selamat hari lahir aida:) happy birthday aida :) sannah helwah aida :) lagii-ii apa nak cakap ..tiba-ii terkeluar semua ayat-ii tuh .macam air yg tercurah di daun keladii ..haha !sebell !yey !kawan aku dah besar lah *aku selalu ejek dia time dia nak piy beli makanan kt acik kantin senanya !anommnomm !comell jeh .mcm buda sekolah rendah nak piy beli makanan kt kantin sambil menjengket-ii semata-ii nak beli nasi lemak pula ..hihi! sory aida :) sekarang kau dah bertambah besar dari segii umur (satu tambah tujuh =17 ) dan juga dari segi berat badan *ok!aku gurau!sila gelak aida!  harap kau hepy dgn family kau n org yg tersayang yang nun jauh di sana * siapakah ?ayoyo !rindu sama kau budak !you know what aida .aku terkejut gila bila dgr cerita psal kau dari yana ..takpa nanti kita babap org tuh okey ,biar tersumbat dalam rumah besi okey ? by the way allahamdullilah .kau semua takda apa-ii..

heii sayang !aku post entri ini khas untuk kau okey ..sila lah terharu dan menanges aida :).*sebap aku lupa na wish kau kt fb .fon ..maaf lah .kredit tidak mencukupi ..twitter apa ntah lagii ..di sini jeh lah yg aku mampu bysa lah kawan kau niy kan busy kalah rosmah kan ?banyak sgt masallah yg aku kena dengar .tapiiiii nak cakap jugak..happy birthday budak kecill ^-^ !

*saya dah pos hadiah depan pintu rumah awak !jangan lupa angkat lapik kaki :)
*nanty ada even immaney family  kita bawak kotak kosong untuk kau okkey !

No comments:

Post a Comment