Wednesday, May 29, 2013

allhamdulilah ..

assalamualaikum >_<!

heh!abaiikan jeah gambar kattt atas tuh...sesaje jea...nak semak kan ini belog !
btw ..... i love you bakall imam ku...hehe..*gatall kau yea pumpan..*

allhamdulilah...habes jugak perkampungan ilmu kat sekolah aku tuh...
penatt kau jah..*k!kesian aku kan ?* tadii buatt kerja khusus senii pun rasa-iii mcm kalau aku ada kuasa aku nak hilang kan dirii sekejap !*tuhan tolong aku !*tapii finally siap jugak lha aku punya kuda-ii laut tuh..penatt nyahh hoii..
okey!abaiikan semua itu ye...
heh!allhamdullilah jugak..akhirnya..en.bestie aku tuh dha kembalii...hihi!aku rindu kau gilaa..
tdiey dia ajak lepakk sesama !*6pak tak muka terharu ?*my lovely atok buncitt pun dha balek..
hehe...(terima kasih ya.allah!) hihi... dear apis.. maaf lha..aku terlalu ikutt emosii..then mara-ii kau..*naseb bek kau pun sedar kau buatt salah kan?*betull lha ..kadang-ii bukan tiap masa dia boleh spend time  untuk kawan dia yg sengett niih kan ??


No comments:

Post a Comment